Känns som en hel evighet har gått sedan sist.

Ja, så känns det faktiskt. Det har (som vanligt!!) varit väldigt mycket det senaste och har helt enkelt inte haft tid med något bloggande. Ingen vidare lust eller något intressant att dela med mig av heller för den delen. Har inte ens haft ork att starta datorn på kvällarna, utan nästan somnat innan huvudet landat på kudden. Så utmattad har jag varit. Men mantrat; Men så är det ju med vardagen, bara rullar på. Men NEJ, så tycker jag inte att det ska få vara. Tycker inte att man ska vara så trött att man inte ens orkar ta fram en ny bok för att läsa (trogen bokmal!) på flera månader, eller ens prata med någon och vara social. Bara ligga i sängen och sova för att orka med alla måsten, känns ju ganska hemskt att det är så det är "meningen" att det ska vara när man blir "stor". 
 
Men idag har jag varit ledig, och även om jag alltid lyckas klämma in en miljon saker som jag ska göra när jag är ledig så har det varit skönt. Förstår inte varför jag aldrig kan lyckas ha en helt ledig dag, någon gång. Men samtidigt är det ju väldigt skönt att hitta på saker när man kan,och nu när det är sommar och sol så vill man ju inte bara vara inomhus och vila upp sig. 
 
Imorgon blir det återbesök på veterinärstationen med min pålle, som blivit dålig IGEN! Får se vad domen blir där, kanske går det inte att rida honom mer :( Efter det blir det träning och lunch innan det bär av till frisören och sedan optikern om jag kommer ihåg. Jaa ni ser ju! Så mycket för att hinna andas när man är ledig haha! Fullt upp hela tiden. Men det är väl så jag är skapt antar jag,gillar att göra saker mest hela tiden. Planering för att hinna med så mycket som möjligt på en dag, (ARBETSSKADAD!!!!!) 
 

Love
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0