Time flies

Det är sjukt hur fort tiden kan springa iväg, senast jag uppdaterade var dagen innan julafton. Jaa, det är ju ett tag sen nu kan man säga..

Men som vanligt har det varit mycket med jobbet, så all ledig tid har gått åt till att träna, ta hand om pållen och faktiskt rå om mig själv. Och SOVA! Verkar som att det har blivit något utav en favorit syssla för mig..! Kan knappt hålla ögonen öppna på kvällarna längre..

Antar att jag bara ville säga att jag lever och andas. Har varit ledig i helgen så igår blev det bio med min älskling. Gangster squad blev det, vilket verkligen är något att rekommendera! Och idag har jag haft en riktigt mysig söndag med sovmorgon, scone frukost och stallet i solskenet. Älskar söndagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0