Seasons change, and so do we.

Åh äntligen ! Ligger i sängen alldeles nyduschad och varm. Fötterna värker och näsan rinner. Hur kommer det sig att jag orkar vara igång hela dagen lång nästan varje dag? Från sju på morgonen till nio på kvällen... Det är ett under med tanke på hur trött jag känner mig när jag störtdyker ner i sängen. 
 
Veckan började så bra, hostan hade försvunnit och likaså snuvan. Men nu är allt tillbaka igen! Och funderar starkt på att stoppa upp en tampong i näsan så mycket som det rinner. (Skämt åsido!!!) Men en halv toarulle kan nog snabbt gå åt. Usch, bli vår och soligare dagar. TACK!
 
 
 
 
 
 
Min fina Cassonade i somras.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0