Time keeps getting away.

Det är skrämmande hur fort tiden går. Och hur den ibland inte går framåt alls. 
Hur kan det vara så? Som nu tex, känns som att det var en evighet sedan jag kom tillbaka från Irland.
Men det var en vecka sen. Varför känns det då som att jag varit hemma mycket längre..?
Skrämmande det där med tid egentligen, att den flyger förbi. Och att vi bara har minuter och timmar
som tickar förbi, och räknar ner våran tid. Skrämmande !
 
Det jag egentligen tänkte skriva om var ju faktiskt att tiden gått så fort att jag inte ens hunnit (eller orkat!) 
ta ur mitt minneskort ur min kamera för att visa er de få bilder jag tog där borta i det gröna landet. 
Så därför får ni istället njuta en fin bild från weheartit.com
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0