It's Tea time.

Gillar en höstmorgon som denna, när kylan börjar tränga sig på och enda stället man håller sig riktigt varm är under täcket. Det är så mysigt att kunna krypa ner i sängen igen efter man varit uppe och ätit frukost. Det är riktigt lyxigt!
 
Så nu ligger jag här i sängen och dricker en kopp te, och väntar på att min kära mor ska komma hem. Nu när jag mår bättre har vi bestämt oss för att åka till Partille för att shoppa lite. För min del blir det bara presenter till min pojkvän som fyllde 21 den 2a Oktober. Och lite småsaker till barnen i Irland såklart, vad man nu ska hitta på till dom.
Barn brukar ju dock bli glada för det mesta, förutom mjuka paket..
 
 
 
Bild
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0