Höstig Lördagseftermiddag !

Härlig lördagseftermiddag det blev med solsken, synd bara att man jobbat hela förmiddagen och är helt slut. Att man börjar röja i sitt rum och städa direkt efter jobbet kanske inte hjälpte heller. För nu ligger jag i sängen som en strandad val och det känns inte som att jag kommer resa mig upp på ett tag. 
 
Dricker ett jätte gott kaffe som mamma köpte på Kahls, Irish Cream of course ! Så jädrans gott verkligen. Passade också på att köpa ett höst te, det är ju något speciellt med te på hösten. Det är meningen att man ska ha en kopp te i handen på kvällarna liksom. Tänk när jag bodde i Irland och drack en kanna te om dagen, om inte mer. 
 
 
Bild

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0