Två dagar kvar!

Haft en härlig dag idag, som inte är slut än på länge! Började med grötfrukost och sen off till stan, växlade pengar inför London och följde med pojkvännen som bytte in massa spel. Efter det blev det stallet i solskenet och en fika med Sayeh och Milton på café blå i älvängen, för första gången detta året som man kunde sitta ute i solen och njuta!


Har börjat packa lite också, men Gud va svårt det är! Vill inte ha för stor väska med mig samtidigt som jag inte vill ha för liten. Vill ju få plats med kläder om jag köper något men inte för stor väska som väger så mycket för sig själv. Aa vi får väl se hur det blir!

Blir nog en liten promenad idag, måste ju tillbaka till älvängen och hämta min bil och hämta lite mer kläder osv, känner mig lite stressad nu. Hade velat sola en gång till också? Hmm..

Love
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0