Sista mars.

Hade en riktigt mysig kväll igår, gick först till ett ställe som heter chez amis men det var så mycket folk att vi fick stå upp. Och musiken var hög så vi kunde inte prata, så vi gick därifrån.

Gick runt lite på stan för att hitta något annat mysigt ställe, det slutade med att vi hamnade på ett kafé tills det att dom stängde vi elva. Sen visste Emilia att condeco vid NK har öppet till tolv, så där avslutades våran kväll med en rom och varm choklad!

Har legat vaken i min säng ett tag och bara njutit av att jag är ledig, och solen skiner (tack!!). Och jag funderar på vad man ska börja med att göra, mitt frukost och tv serier som jag missat kanske? Det låter väl som en helt okej lördags morgon?:)

P.s Emilia håller på att utbilda sig till florist, hur fin var inte buketten nedan som jag fick äran att hålla i?:)


Kommentarer
Postat av: Emilia

ojoj, där va ju jag :) haha

2012-04-01 @ 18:16:05
URL: http://emiliasljuvating.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0