Come on, lets make a run for it!

Precis varit ute och sprungit runt Surte, är gött mörbultad nu! Kanske är något att sätta upp ett mål att springa ett lopp någon gång i framtiden? Min kondition har ju förbättras enormt sen jag slutade röka, helt otroligt egentligen.

Sitter och dricker ett glas med iskallt vatten ute på altanen och njuter av att bara vara, för snart måste jag åka och rida min häst innan jag börjar jobba vid tre.

Hoppas ni har en underbar dag ute i solen, njut lite extra åt mig med!
Love
Mims


Kommentarer
Postat av: Bojan

sv:Men tycker du tack! Jag fick samma frågor utav en annan tjej så jag tänkte göra ett hårinlägg! Antingen idag eller i morgon! :D

2012-03-29 @ 11:46:31
URL: http://bojans.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0