my trip to gekås.

Var som sagt i Ullared idag och shoppade lite. Insåg när jag kom hem att knappt något var till mig själv.
Fick köpt lite nödvändiga saker dock, som regntäcke till hästen och regnjacka till mig att ha i stallet.
Så det mesta behövde jag inte ens packa upp ur påsarna utan de får ligga kvar tills imorgon.

Till mig själv fick jag köpt tofsar och ett nytt skal till mobilen. Ett nytt SD kort till min kamera också.
Finns ju så otroligt mycket där nere, speciellt prydnadssaker och porslin. Men allt sånt är ju lika bra
att vänta med tills man har något eget. Annars har jag faktiskt en tendens till att hamstra på såna saker.


Fotograf: Emilia Boberg
Modell: Jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0