Weekend's here brah!

Har jobbat ett långt men härligt pass från tio till sju idag. Har faktiskt gått riktigt fort, har vart mycket att göra som vanligt en fredag! Nu har jag äntligen tagit helg, som jag ska njuta! Jobbar nämligen tre helger framöver så det känns härligt att vara ledig tills på tisdag:)

Nu väntar jag bara på att mina blåbärsmuffins som jag precis slängt in i ugnen ska bli färdiga, det blir min synd idag! Plus en bär, havre och Linfrö smoothie till det! :) köpte ekologiska bär till det, det var det enda jag hade råd att vara nyttig med, är så tråkigt att allt som är nyttigt ska vara så dyrt! Har börjat läsa boken Äkta vara nu och det är sjukt vad mycket tillsatser det är i grejer! Äcklar mig att man stoppat i sig så mycket gift, samtidigt som det är väldigt svårt att komma undan nu för tiden eftersom det nästan finns i allt. Två bra märken på tillsatsfria produkter har dock Kung markatta och Renée Voltaire.


Nu var mina goda men inte så vackra muffins färdiga!! Hade inte så bra former hemma så dom rann över, får köpa mig lite bättre snart.

Love
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0