Tips!

Tänkte tipsa om lite produkter jag använder, för ansiktet och hår osv. Tycker allt som har med det att göra börjar bli väldigt roligt och spännande att experimentera med.


Häromdagen köpte jag en natt kräm från Lumene, och den har vart underbar. Köpte den faktiskt på Ica Maxi i Kungälv, där den endast kostade 99:- ! Väldigt bra pris för en ansiktskräm.

Och tillsammans med den krämen har jag använt Mary-kays daily scrub och det känns som att min hy direkt har blivit bättre. På bara två dagar har den jämnats ut, små orenheten har försvunnit och den är helt slät. Så de två tipsar jag er starkt att använda, sen kan det ju alltid vara annorlunda för alla, men för mig har den funkar bra. :)

Köpte också ett body butter av Dove som har fungerat jätte bra, har varit återfuktad hela dagen vilket är väldigt svårt för mig att uppnå på vintern, så är väldigt nöjd med mina köp :)

Love
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0