Sunny Sunday!

Härlig söndag jag haft :) började med att bege mig hemåt för att äta en god grötfrukost och sedan ta mig upp till stallet. Blev en härlig uteritt i solskenet för första gången sen i höstas, och det kändes precis som vår. Och det piggar upp en väldigt mycket måste jag säga :)

Efter det blev det träning med mannen, för jävla gott och intensivt pass måste jag säga! Blir bara roligare och roligare för varje gång, speciellt när man märker att man fått resultat från förra gången. Motivation! ;)

Kvällen bjöd också på en härlig kvällspromenad med Emma och Tingeling runt Bohus, mycket trevligt som vanligt :) härligt att vi börjats ses oftare nu, när vi faktiskt är så himla nära varandra. :) nu ska jag kolla på lite träningstips och läsa färdigt min träningstidning och dricka en god kopp te. Hoppas ni inte tycker det är för mycket träningstjat, för som sagt. Tycker det är väldigt roligt så det är något jag kommer att fortsätta skriva om :)

Alla bilder kommer från weheartit.com

Love
Mims

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0