I came to win, to fight !

Är så otroligt trött och seg att det inte finns med på kartan, samtidigt är jag inte tillräckligt trött för att sova.. Konstigt nog. Blev sent igår, men gud så kul det var att vara vakt på Lillebrorsans 18 års fest, kolla på ungdomarna när dom dansar och är fulla. Vet inte hur många kramar jag fick igår, utav folk jag knappt känner. Haha, men idag känns det nästan som att det var jag som druckit. Är så sugen på cola och allt som stavas KOLHYDRATER. Så en liten godispåse fick det bli till mig idag, tycker jag att jag var värd efter endast tre timmars sömn och jobb idag. Jag och Stefan gjorde Enchiladas förut också vilket blev ruskigt gott. Kom nämligen inte ihåg receptet utan körde på frihand och måste säga att det blev riktigt bra. Är ju inte direkt svårt, man kan ju ha lite vad man vill i dom. Men vi körde med köttfärs. Kyckling kan också vara gott ! Orkade inte vara kreativ och ta bild! Nu ska jag iallafall njuta av en kvällscigarett och sedan blir det till att kolla på massa serier tills att jag somnar. Complete relaxation ! Love Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0