Hi there yall!

Precis hemkommen från jobbet, och hemma väntade ett brev från miss Lilly whelehan, dottern i familjen jag jobbade hos i irland. Underbart att höra från dom emellanåt, det är ju så lätt hänt att livet liksom kommer emellan och dagarna går. Och helt plötsligt har det gått flera månader sedan man senast hördes av, men det är en sak som är väldigt härlig med den familjen, spelar ingen roll hur sällan man hörs eller ses, när man väl gör det så är allt som vanligt. Dit måste jag åka snart också, förhoppningsvis i april!

Och vad ska man göra nu tro? Köpte med mig lite frysta bär och glass hem, men just nu är jag inte så sugen. Så är det alltid, så himla typiskt när man lagt pengar på det. Det är en väldigt stor nackdel med att jobba i butik, man blir så frestad att köpa så mycket skit och pengarna bara försvinner. Har inte riktigt lärt mig att avstå allt än, måste lära mig det snart, det är ju inte rätt att lönen jag tjänar går direkt tillbaka till Ica! Haha!!

Nu ska jag iallafall kolla på tv och gosa med Wilma som ligger här i min säng. Väntar på att min gubbe ska höra av sig, så jag kan få min dator och ladda ner alla serier jag missat avsnitt av de senaste veckorna.:)

Love
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0