Here we go again

Jag har länge funderat på att börja skriva här igen, bara för att få skriva av sig lite och hålla igång skrivningen. Men har inte lyckats börja skriva, för jag har inte haft någon inspiration. But i'll give it a try!

Så nu ligger jag i min säng här hemma och väntar på att klockan ska ticka på så att jag kan åka till jobbet. 13-20 blir det idag, hade först planer på att sticka till gymmet efter det, men insåg att det är fredag och att jag faktiskt tränat flitigt denna veckan. Så idag blir det hem direkt efter jobbet och bara dega, köpa med mig något gott hem och ladda för tio timmars passet imorgon.

Har precis börjat sätta igång min häst efter skada och vinter vila, känns otroligt härligt att komma igång igen. Speciellt när vi har ett nybyggt ridhus nu! Kan ju inte slå fel.

Nej, nu ska jag röka innan jag gör iordning mig för jobbet! Och boken Maya testamentet hänger självklart med mig ut:)

Love
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0