G'nite

Arbetspasset flöt på snabbt, som vanligt. Och promenaden med Emma var uppfriskande! Hängde med upp till henne en stund också för att kolla lite på London weekend som vi pratat om ett tag nu! Det enda som behövs nu är ledighet från jobbet så kan vi boka :)

Har precis stekt fläskfilé, lök och champinjoner för min lunch imorgon. Till det blir det Ica I love Eco delikatess potatis och morötter i ugn! Gourmet middag till lunch imorgon, ja men visst!;)

Sitter och äter lite kvällsmat och ska polera min ena Hunter stövel sen ska jag sova, ett långt pass väntar imorgon!

Eftersom jag jobbar så långa pass både lördag och söndag får det räknas som träning för mig, det är faktiskt ett slitigt jobb jag har!

Peace
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0