Getting pumped up!

Dricker en god kopp kaffe efter min lunch som bestod utav en omelett. Nu tar jag det lite lugnt innan jag ska iväg till jobbet, jobbar tre till tio idag :)

Var på gymmet förut och körde ett härligt egen utformat pass. Började med 30 minuter cardio följt utav en hel drös med mag övningar i alla former. Körde slut på mig totalt, känns för jävla gött! Körde också lite squats och sumo squats tre set 15 rep. Man får ju inte glömma av den stora rump muskeln!!;)

Har aldrig fler varit intresserad av träning på det sättet jag tränar nu, aldrig varit intresserad av någon sport förutom ridning, och det ska jag ju inte lägga av med. Men jag har börjat tycka det är sjukt roligt att träna, alla sorters träning. Trodde aldrig jag skulle tycka styrketräning skulle vara roligt, men när man ser resultat så blir det roligt! If you believe it, you can achieve it!

Love
Mims

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0