Are you kidding me!?

Har sovit i en timma eller mer men huvudvärken har inte släppt. Men inget depp för det.
Städning utav akvariet blev det och ska strax åka iväg och köpa lite nya firrar att förgylla akvariet med :)
en promenad hade jag ju lovat idag också, så det blir en liten kortis senare :)
Den här boken läser jag för tillfället btw, Elsas värld av Sofi Fahrman.
Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om den än.
När jag väl läser så kan jag allt sitta en stund, lättläst och små rolig.
Men det är en sån typiskt svensk bok, som ska vara "lättläst" så att språket blir lidande tycker jag.
Känns lite mellanstadie över det hela, men det kanske är för att jag är van att läsa på engelska.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0