You and me, against the world.

Nu är jag så trött att ögonen går i kors. Har varit en fullspäckad dag som vanligt, men det känns så skönt när man kommit hem och landat i sängen. Och man vet att den enda saken kvar på listan för dagen är att sova. Min dag har blandats med träning, städning, te&kaffe och goa vänner.



Vissa dagar är man bara så nöjd, man har alltid något att klaga på. Man har så många I-landsproblem, men om man tänker efter så har man det faktiskt väldigt bra. Jag är lycklig, jag har personer runt om mig som gör mig väldigt lycklig. En sån där good feeling sprider sig i kroppen, och det känns på nåt sätt som att: You can say whatever you want, cause it wont bother me at all what you think !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0