Waiting on the world to change.

Sitter och njuter av en kaffe, som vanligt! Har precis ätit underbart god thai mat som min svärmor gjort. Innan det var det gymmet med älsklingen, tränar som bäst och hårdast när jag tränar med honom.

Finns ingen som kan pusha mig som han gör, och tagga mig till att ta i. Och det peppar mig så otroligt mycket när jag ligger på samma vikt som han gjorde när vi började gymma. Ska bli kul att se hur man ser ut efter deffen, men fan vilken prövning det kommer att bli. Inga kolhydrater, inget socker och inte gör mycket fett. Ja, allt som jag älskar i princip.

Har aldrig varit mycket för kött, men jag får klara mig med att göra goda sallader till. Har ju velat sluta med sockret , och få bort det beroendet länge nu. Så jag passar på att göra det samtidigt som min pojkvän, så man kan tagga varandra!


Sorry för lång text! Just feeling so darn good!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0