oops.

Och nu var klockan strax halv tre, och det kokar inombords. Blir så irriterad över att jag inte kan lösa denna designen. Får allt som jag vill förutom några små saker, som jag absolut inte kan hitta någon lösning på. Någon som är grym på designer och känner att dom vill hjälpa en i nöd? :)
Vill ju inte ändra hela designen, utan bakgrundsbild, header och kommentarsfälten. Och det ska väl inte vara så svårt kan man väl tycka? Men joo, det är det tydligen om man inte gjort sin blogg alldeles själv. Orkar inte börja om! Gillar ju själva layouten.

Nu måste jag lägga ner detta, är egentligen jätte trött. Men detta pill och att man aldrig lyckas håller mig ju vaken.

Godnatt
Mims

Kommentarer
Postat av: Madeleine

svar; kolla nu! :)

2012-04-10 @ 07:21:44
URL: http://tjugoandrejanuari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0