Oh happy day !

Känns underbart att ligga här i sängen, avslappnad och veta att jag är ledig imorgon. Och till och med dagen därpå ! Fucking wonderful ! Njöt till och med utav en Tassimo Latte Macchiato såhär sent, "bara för att". Och gud så god den är!
Har gått runt som i dvala hela dagen idag. Måste ha legat och snoozat i minst en timma innan jag tvingade mig själv att vakna, men kund e inte gå ur sängen på ytterligare en halvtimma. Och om jag ska vara ärlig så var det inte bra att jag körde bil hem till älvängen eftersom jag knappt kommer ihåg hur jag kom dit. SÅÅ trött var jag.

Men nu är påskhelgen äntligen över och ser fram emot denna veckan. Men vad ska man hitta på imorgon tro? Träna ska ju hinnas med, och självklart stallet och hästen. Har ju absolut inga pengar att spendera så kan ju inte hitta på något direkt. Har 25 kr kvar denna månaden (JÄVLA BIL!!) och det räcker ju inte långt direkt haha.

Love
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0