Monday morning

Godmorgon, blev väckt utav av en arbetskompis som ringde och undrade om jag kunde hoppa in och jobba idag. Har ju vart ledig hela helgen, och behöver pengarna så varför inte? :) Så det blir en fullspäckad dag idag igen, stallet, promenad med hundarna. Sen jobb och iväg för att hämta mamma som kommer hem från stockholm.

Har precis gjort äggröra till mig och pojkvännen min, så nu ska jag njuta utav min goda frukost och kaffe. Vakna till lite innan jag sticker iväg.
Hade inte vart fel att njuta av en sån här varje morgon? :)

Kommentarer
Postat av: Bojan

Hej!



Vinnarna i tävlingen i samarbete med RetarDEX är nu presenterade på bloggen så in och kika om just nu vann! Vad det inte din tur denna gången så blir det någon annan gång! Fler spännande tävlingar kommer komma upp på bloggen!



Tack för att du deltog!

2012-04-16 @ 11:33:52
URL: http://bojans.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0