out of the dark, into the light!

Idag föll det vitt från himlen ännu en gång. Börjar tröttna nu faktiskt, precis när det hade blivit så soligt och vårigt ute. Hoppas verkligen det försvinner snart, men man kan ju aldrig vara helt säker förrän i slutet av April. Vill ha vår nu, bära skinnjacka, snygga solisar och sitta ute i solskenet och glassa! Vårkänslorna är helt underbara.
Jobbade fyra timmar idag, helt onödigt men lite kosing blir det ju för det iaf. Igår jobbade jag från tre till kvart över tio, och det gick så jävla fort. Helt otroligt faktiskt, men idag tog bara fyra timmar en hel evighet. Förstår inte hur det kan vara sån skillnad. Imorgon är jag i vilket fall som helst ledig vilket ska bli skönt, ska ta stallet och tro det eller ej träna på kvällen. Ska bli gött faktiskt, behöver komma igång nu känner jag. Är ju ganska onödigt att ha gymkort och betala 300 spänn i månaden för det om man inte använder det. Så ser jag på det iaf.
Sover ensam inatt, otroligt tråkigt och ensamt. Men får iaf lite tid till att kolla på alla missade serier! Me love !
Nu ska jag fortsätta glo.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0