i'm gonna give all my secrets away.

Hur mår du? Vad gör du? Vad tänker du på? Hur känner du? Det är vad jag vill fråga, men jag låter blir fastän det är svårt. För jag vet att det blir lättare så, för dig. Och jag vill aldrig vara den som gör det svårt. Önskar det fanns mer jag kunde göra för att underlätta, för oss båda.
Jag vet inte vad jag ska känna riktigt, känner mig tom. Vet inte om jag vill skrika eller gråta. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, kan inte någon visa mig? Kan inte någon ge mig en hjälpande hand? För jag visar inget, men känner ni mig så vet ni att allt ligger precis under ytan. Jag vill inte känna mig hopplös, tom eller ensam. Jag vill att allt ska vara som vanligt, ett leende på läpparna. Varje dag är en vacker och betydelsefull dag. För med dig är allt vackert och underbart! Jag måste ta tag i mig själv för att förstå att allt inte är som vanligt, jag kan inte bara slå ditt nummer och tro att du ska svara. Jag hatar att må såhär, men mer hatar jag att inte veta hur du mår. Att inte veta vad du gör, om du tänker på mig eller inte. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag älskar dig, you mean the world to me! Och jag vill att du ska ha allting du önskar dig, om jag vore Gud skulle jag ge dig allt serverat på ett silverfat. Och om du läser, må inte dåligt över att jag gör det. Be strong! Be courageous! Jag kommer alltid att älska dig, för evigt. Du är en vacker människa, på alla sätt. To the world you may just be one person, but to me, you are the world!
Love always 
Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2011-03-28 @ 23:34:09
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0