something old, something borrowed and something blue.

Glad påsk åsåvidare. Jobbat idag, 10-18.15. Det gick bra, ganska fort också för det var mycket att göra hela tiden. Men det var inte så roligt när folk inte fattade att vi stängde sex utan skulle storhandla precis innan osv. Så vi blev lite försenade. Efter det så var jag hemma en stund innan jag åkte till Nol och hälsade på några vänner en stund. Sen blev det mys i bohus hos sayeh, Milton och Sus. Det var mysigt, chill och underbart. Och trött är jag, så det är skönt att vara hemma faktiskt. Fast saknar sällskap, är tråkigt och ensamt att sova själv. Vill ha dig bredvid mig som tar den mesta platsen och är så fin att kolla på när du sover.
Imorgon ska jag njuta av ledighet och solsken, shorts och sitta ute i solen hela dagen. Bara njuta, njuta och sist men inte minst njuta. Och tänka på dig.
Peace
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0