someone like you.

death is peaceful, easy. Life is harder.
Jag ska klara av det här, ibland känns allt som vanligt. Och ibland känns allt väldigt tomt. Men jag klarar mig, jag är en fighter. Och jag ska inte sluta vara det nu! Och allt löser sig till slut, på ett eller annat sätt så gör det alltid det. Och allting kommer fram i slutändan, finns ingenting att dölja. För med den man älskar behöver man inte dölja något, den personen delar man allt med. Och jag älskar dig.
Och jag vill tillägna några av mina kära vänner tanke och kärlek! För det är inte bara en jobbig tid för mig, några underbara människor genomgår nu en kris jag själv gått igenom. Och dom är så fina, och livet är orättvist. Men livet har en konstigt sätt att alltid ordna sig, en kurvig och guppig väg blir till slut alltid rak. Hur mycket man än inte vill att det ska hända, för det känns som om man ska glömma. Man glömmer aldrig mina vänner! Minnena finns alltid kvar, och bara för att hålet i hjärtat inte längre känns så stort, så finns det alltid där. Och man är bara människa, man måste låta sig själv vara precis den man är, en svag, vacker och underbar människa.
love always
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0