ingenting är detsamma, utan dig.

Jag kan skratta och le, men utan dig är det bara halvhjärtat. Har jag inte dig att komma hem till, så har jag ingenting. Jag älskar dig, och du älskar mig. Varför kan inte det räcka? Varför är det inte nog?
Jag hatar att jag inte kan höra av mig, för jag vet att jag inte får något svar. Jag vet att jag bara skulle förstöra din kväll, igen. Men jag önskar att du tänkte på mig, för jag ligger själv i min säng och det enda jag kan tänka på är dig! Vad är livet värt utan den personen som får en att skratta, skratta från tårna och den personen som gör att allt blir så mycket lättare. Som gör varje dag speciell, alla minnen som är så värdefulla. Jag älskar dig inte bara utav hela mitt hjärta, utan med hela kroppen och själen. Hela min existens.
love
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0