Wait your turn !



Diggar Rihannas nya stil, hon är lite sådär små fräck faktiskt !

Kom hem från Birr för en stund sen, var ute och red en timma eller något med mr C. Härligt väder och skön ridtur. Min rumpa är lite öm dock eftersom ja inte ridit på tre veckor eller nåt sånt. Kändes lite annorlunda att trava på asfalten mitt inne i stan, haha men det är väl så man gör här liksom. Come on over and try it ;)

Nu ligger jag och bara degar vilket är OTROLIGT gött eftersom jag var ute igår. Iofs så kom vi hem ganska tidigt, men när ja vanligtvis sover vid elva halv tolv så var det lite påfrestande, och sen rida dessutom. Men roligt var det och helt klart värt ! Så ska försöka snooza lite innan barnen kommer hem vilket bara ger mig en halvtimma. hmm...

Och kom precis på att det enda jag har ätit idag är en twix och druckit kaffe och te, hahaha. Snacka om dåliga rutiner jag börjar få, hur glömmer man av att äta? Okej om man inte är hungrig och inte känner för att äta frukost osv, men glömma av det? that's just wierd.

well, anyway. Det är väl allt just nu, ska torka bort blodet ur mitt öra nu. Jaaag, jag som aldrig har finnar fick en i örat som sprack? haha disgusting, i know. Men det känns gött att jag är hyfsat normal ändå och får sånt där med, annars hade man ju börjat undra vad för slags människa jag var... eller?

hahaha, så trött att jag skrattar åt mig själv, fan för trött för att sova till o med. HELVETE VAD ÄR DET HÄR?

Ems, lite flummode faktiskt, wish you were here!

Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Darling! <3

2010-03-12 @ 21:56:40
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0