Rude boy



Skön låt som fan!

Igår var det middag och lite tjöt, öl och massa sånt med Rachel och Harrys vänner. Hade väldigt trevligt, middagen var superb. Fattar inte hur man kan laga så god mat ! Helt otroligt.
Var uppe till fem, sista timman spenderade jag dock i sängen med musik och harpan, haha jag vet. Lite töntigt så, men i love it. Harpan är grymt kul.
Fattar inte hur jag kan vara pigg nu efter tre timmars sömn dock, men det är jag. Var lätt att gå upp i morse, vaknade till och med innan klockan ringde. Så här pigg brukar jag inte ens vara annars, kanske är brist på sömn som gör att jag går på reserv eller nåt. Who cares? haha

Idag ska jag ligga i sängen och chilla bara för att, kanske får mig några mer timmars sömn. Det tråkiga är att det är riktigt bra väder ute så det känns tråkigt att ligga inne, men vad ska man göra ute själv liksom? Kan ju inte sitta ute med boken och röka hela dagen? då borde man ju dö.

Ska kolla på glamourama nu i brist på annat, tycker egentligen inte ens att det är särskilt bra. Men har man inget annat att kolla på så får man nöja sig med lite allt möjligt. Önskar jag kunde komma ihåg vad sidan hette somjag alltid kollade på serier online, vill kollla klart på californication. Har bara en säsong kvar!

Fredag idag också mina vänner, hoppas det är soligt för er där hemma i sverige och att ni har en massa planer för helgen.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0