Mr brightside



Denna låten tröttnar man aldrig på ! Älskar den.

Fick reda på igår utav mamma att Cassonade kommer tillbaka till oss i sommar, och jag trodde verkligen att jag hade lagt det där åt sidan. Att jag var nöjd med att han var hos henne och att han skulle stanna där. Men det var längesen jag var såhär exalterad och taggad, ska bli så skönt att få tillbaka honom ! Och om jag åker tillbaka hit till Irland efter sommaren ska jag ta mig fan hitta ett sätt att ta med mig honom. Åh, saknar honom så mycket.

Mamma och Jonas kommer hit den 5e eller 6e april. Visste inte riktigt om jag skulle åka hem istället, men nu blir det så att dom kommer hit vilket jag ser fram emot. Det är ju inte så långt kvar heller. Spenderar några dagar här på Cangort och sen drar vi till Dublin och spenderar tre nätter där innan dom åker hem och jag åker tillbaka hit. Kommer bli kul !

Later dudes
Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

McFlys version är ju bättre! <3

2010-03-24 @ 01:28:40
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0