It's a beautiful day!

Fick sovmorgon imorse eftersom jag passade barnen hela dagen igår, SKÖNT. Slappade nästan hela dagen, tog en dusch och inväntade barnen vid tre. De kom då hem med en liten överraskning, (vilket jag iofs visste om redan från morgonen eftersom Harry berättade det för mig). Harry hade någonting innan för sin väst, och Lilly kom in leendes och sprang sedan för att hämta Rachel och då stack ett litet huvud ut ur Harrys väst. Nämligen så att de skaffade en URSÖT liten valp idag som jag kommer ta hand om på dagarna. Hur söt som helst, en Jack russel, inte den tråkiga och stora som finns i sverige dock. Den som finns i sverige kallas egentligen Tipperary Terrier, eller aa de är samma ras egentligen. Men den här lilla valpen (som ja ska lägga upp foton på imorgon) är en liten filur. Hur söt som helst iaf.

Imorgon blir det en vanlig dag, städa lite granna. Måste nog ta en röjning i mitt rum, byta sänglakan osv. Känner att det är lite smulor efter min brownie jag hade idag... Kanske lite tvättning också, och passa valpen förstås. Hoppas också att det fina solskenet som varit här kommer fortsätta !

Glömde tyvärr min nya bok nere i köket och orkar inte gå ner igen och väcka valpen, så jag får underhålla mig med harpan och musik. Blir alltid trött på det sättet! Kanske blir det Dublin i helgen också !

Smell ya later
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0