If we ever meet again.



Skön låt, denna kunde jag bädda in som tur var. Länkade den igår också men det är ju inte säkert att ni orkade gå in på alla länkar liksom, tar ju alldeles för mycket energi.

Gissa vad jag gör? Jo det är sant faktiskt, jag ligger i min varma säng och chillar haha. Känns ju hyfsat ovanligt faktiskt. Men har städat och haft mig nu på morgonen så kände att ja behövde lite mer chill, kanske en powernap och läsa ut min bok. Sen måste ja komma ihåg att äta lunch också, måste ge valpen lunch dessutom så det kanske är lättare att komma ihåg då.

Redan torsdag, dagarna går fort här borta på andra sidan pölen. Idag är det ingen sol vilket bara gör att man vill stanna i sängen ännu mer. Hur är vädret borta hos er? Fortfarande massa snö eller har det börjat bli slask nu? Fan redan mars ju, inte långt kvar tills den riktiga våren kommer. April, mm, när allt börjar blomma och du blir förkyld för att du går i för tunna kläder bara för att du verkligen vill att det ska bli varmare. Som om du kunde ändra det genom att gå i vårkläder för tidigt. Våren är ju bara väntan inför sommaren och hösten bara väntan inför vintern. Är ni som mig som alltid längtr efter sommar när det är vinter och alltid längtar efter vinter och skidåkning när sommaren börjar ta slut?

Big love
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0