if it's worth having, it's worth fighting for !

Detta skulle publicerats igår.

Är just nu uppe i mitt varma rum och dricker lite cola och ska måla mina naglar. Köpte ett nytt, eller kanske bara ska säga köpte ett nagellack, med tanke på att ja inte har några här. Har lånat nagellack av Rachel innan, och det har hjälpt mig att sluta bita på naglarna eftersom jag har fullt upp med att pilla bort lacket. Smart faktiskt, nu börjar dom faktiskt snart bli långa. Dom har faktiskt växt som ogräs. Köpte också ett mjällschampoo, head&shoulders ocean spa, luktade ruskigt gott. Önskar att jag kunde hitta något riktigt bra mot mjäll, men man kan ju inte riktigt förvänta sig att hitta det på Tesco, vilket motsvarar ungefär City Gross i Sverige. Får nog åka till apoteket tror jag, för märkte förut efter duschen att jag hade VÄLDIGT mycket mjäll. Hela min hårbotten är torr, kanske borde försöka dra ner på schampot överhuvudtaget lite granna, det är ju det som torkar ut, är det inte så?

Nästa gång jag ska köpa Schampo ska jag köpa Aussie, för det luktar så otroligt fucking gott ! Och sägs att det är väldigt bra också, har för mig att du sagt det Ems? :)

Har vart inne i Birr idag med Rach, Harry-John och Charlie. Åt lunch på Dooly's hotel med Rach's kompis Emma och hennes barn Elana(?) och Jack. Åkte sedan till deras nya hus och tog en promenad där, väldigt skönt. Är som vår här, kunde ha skinnjackan utan att frysa !

Ikväll blir det middag med några av Rachel och Harrys vänner igen, sen blir det deg för mig. Kanske kolla lite film och bara ligga i sängen osv, fast iofs är det ju söndag imorgon vilket alltid betyder en sån dag för mig. Love sundays !

anyhow some pics for ya, later.
Mims



utsikten från mitt rum !




Kommentarer
Postat av: Emma

Yes Mims, Aussie är bra och luktar juvligt :) Kör på det! ;)

2010-03-07 @ 16:33:26
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0