Higher

Ligger i min varma säng och lyssnar på Eriks Higher som jag helt glömt av, skön är den. Idag har varit en soft dag, frukost, ge hundarna, katterna och hästarna frulle. Sen städning i max en timma, sen chill i sängen till OTH och Greek och även min nya bok Betrayed som är riktigt bra. Tror jag tycker den är så bra för att det är en tunn och lättläst bok, ibland är såna böcker de bästa att läsa. Precis som såna filmer, romantiska komedier typ. Man vet ju att allt har ett bra slut, man behöver inte fundera osv. Ibland är det skönt att kolla såna filmer, däremot en bra film ja såg hemma innan jag åkte tillbaka hit var Sherlock Holmes. Tyckte den var riktigt bra, Patrick Downey Jr, tror han heter så orkar inte kolla upp på nätet, är riktigt bra skådespelare. Haha, riktigt rolig.

Imorgon får jag sovmorgon, vet att ja inte kommer sova länge ändå men bara tanken på att inte ställa klockan är skönt. För vi vet väl alla att när man inte ställer klockan vaknar man tidigare och är inte trött även om det skulle vara samma tid man egentligen skulle upp?

Ska få tummen ur och lägga in lite bilder här också, verkar inte som att det går att ladda min kamera här i Irland dock. Har inte hunnit prova genom datorn än igen men.. Hoppas ju att den gör det, känns ju ganska värdelöst att ha en kamera ja inte kan ladda.

Nu ska jag lyssna på musik och läsa min bok sen blir det sängen för jag är riktigt trött även fast jag inte gjort något speciellt.

Night
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0