Hey hey, yeah yeah.

Ligger återigen i sängen, har ställt om klockan nu så den är halv tolv. Vilket gör att jag inte är trött alls eftersom klockan egentligen borde vara halv elva. Va faen.

Idag har det regnat som fan, vilket det inte gjort sedan jag kommit hit. Men får väl vänja mig vid det irländska vädret. Förhoppningsvis så är det bättre väder nästa vecka när mamma och bror kommer ! Idag har jag vart och hämtat "min" häst hit till gården så jagb har något att göra på dagarna. Ska bli gött att få in lite rutiner igen eftersom ja praktiskt taget bara chillat det senaste när det inte funnits någon häst. Så det ska bli kul !

Längtar tills tisdafg nästa vecka ! WOHO!

Sleep tight, don't let the fucking bed bugs bite, aight?
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0