He does'nt look a thing like Jesus

Sovmorgon trodde jag, haha javisst. Blev väckt halv åtta av den minsta. Kunde dock somna om efter han gått från mitt rum till klockan nio när den äldsta kom in. Men var pigg i morse, nu börjar energin ta slut lite dock. Så tänkte kolla lite mer californication och chilla lite.

Ikväll blir det utgång med några tjejer i staden Nenagh, hoppas att allt är roligt. Blir tydligen vindrickande idag så ja får väl hålla mig till det, så ja inte går helt crazy? eller vad säger ni. Hoppas jag kan komma hem också, hatar att sova hos någon annan dagen efter, blir ju lite grumpy sådär på morgonkvisten och sover aldrig länge dagen efter. Kanske ligger i sängen hela dagen men sover gör ja inte.

Ha en nice lördag gott folk
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0