We no speak americano

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker om den låten eller inte. Beatet kanske är hyfsat skönt ändå, och samtidigt kanske det är helt annorlunda om man är ute och ska dansa och den kommer på.

Dagen har varit seg, har passat småbarn. Solen har vart i moln förutom några korta stunder vilket har resulterat i ett mycket kallare klimat än de senaste dagarna. Men ska inte klaga, har haft ungefär en vecka av sol vilket är otroligt ovanligt här. Förhoppningsvis är det fint imorgon också för ja nämligen ut imorgon, som ja skrev igår kom ja på. haha, ser fram emot det as mycket. Dricka bärs och vara lite social med folk som inte är under nio år. Ska bli jävligt gött. Och sen är det bara en vecka kvar till min födelsedag.

Nääeh får la ta och borsta tänderna och försöka slagga elle nåt.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0