too little too late.

Haft en underbar vecka hemma med min familj och vänner ! Så jävla underbart att jag inte ville åka tillbaka, men nu är jag här igen och jag vet inte riktigt hur ja känner. Känns otroligt ensamt, är helt själv här nu. Och det kommer ja vara imorgon med, känns lite tufft faktiskt. Speciellt eftersom ja saknar alla så jävla mycket, önskar jag kunde ha allt på ett och samma ställe. Men det är bara sisådär fem måndagar kvar innan jag kommer tillbaka, så jag får helt enkelt försöka överleva utan alla där hemma.

Nu ska jag försöka ta igen lite sömn eftersom resan hit tog nästan hela dagen.




miss you guys

Kommentarer
Postat av: Sayeh

LOVE YOU

2010-06-04 @ 23:41:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0