Tisdag 9:e Juni

Det är redan tisdag, fan fem dagar har gått redan. Snart en vecka ju, tiden går fort det är ju det som är grejen ! Längtar efter att få shoppa igen, men vetefan om ja ska göra det här igen ändå asså med tanke på att ja ska få med mig all skit hem också. Det kan  bli ett problem, ska försöka slänga ut så mycket skit som möjligt innan jag åker hem.

Läser just nu en bok som heter Det tredje tecknet för er som gillar lättlästa deckarromaner typ. Helt okej, stör mig lite att jag glömde den inne på Lilly's rum och inte kan hämta den eftersom ja kommer väcka henne då. Hur ska jag somna nu? Klockan är ju bara elva för mig, men måste upp tidigt imorgon och ORKA också fan, tänkte städa lite imorgon också. Speciellt med tanke på hur det ser ut i mitt rum här, tjejer och slänga kläder på sitt golv asså. Finns inget värre, och det är ju inte direkt som att ja trivs i det haha, är helt enkelt för lat. Som nu, när ja bara känner hur himla underbart gott det hade varit med en cigg just nu, men att gå ner i mörkret osv för att låsa upp dörren? Höra hundarna skälla, släppa ut dom och vänta på att dom ska göra sin business i tio minuter? Då blir jag ju sugen på te och dricker det och kan aldrig somna. Och kan faktiskt inte sätta mig vid fönstret ikväll eftersom mormorn är här och lukten skulle säkert kunna smita bort till henne, och det vill ja inte, orkar inte med besvär. Ibland känns det som att jag är en orm, slingrar sig runt saker för att inte skapa problem. Men vad fan vet jag, och för tillfället bryr jag mig inte om vad jag är. För jag har kramp i min hand, är det vanligt?



Diggar denna bilden, det är liksom verkligen himmel och jord. Och så springer två busungar runt på ängen också!
Nu ska jag försöka somna till musik, wish me luck !
Mims

Kommentarer
Postat av: Emma D

Herregud, vad vackert Mimmi!

2010-06-12 @ 12:44:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0