Solsken utanför mitt fönster !

Solen skiner fortfarande utanför mitt fönster och klockan är tjugo i tio, är inte det underbart så säg? Den börjar väl iofs att gå ner nu, men ljust ute är det fortfarande. Har haft en skön dag, solen var inte framme riktigt förrän på eftermiddagen. Den höll sig iaf inte framme hela tiden under förmiddagen, vilket var störande för den gick i moln varje gång jag kom ut. Men lite färg har jag fått för man kan se vart jag haft linnet, vilket aldrig är snyggt!

Pratar med mamma om utlandsresa nu, hon hade väldigt gärna velat åka med mig. Men jobbet tar upp mycket tid, och jag vill ju vara borta i två veckor också vilket kan vara jobbigt med hundar osv. Vi får se hur det blir med allt, hade ju vart roligt om någon hade velat åka med mig...

Ska försöka somna lite tidigare ikväll, för är så förbaskat trött varje morgon när jag ska gå upp och jag som gillar att vara uppe tidigt egentligen. Men har problem med att sova när det är ljust ute antar jag.

I vilket fall som helst, ska fortsätta kolla på billiga flygresor hem. Är bara en månad kvar nu.

Mims

Kommentarer
Postat av: Sayeh

chilla lite på de ;)

2010-06-19 @ 03:53:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0