O.C

Ligger i sängen och har precis kollat färdigt på ett avsnitt O.C, följde aldrig det riktigt när det var populärt så kollar nu istället. Hur skönt som helst ju, Seth Cohen är ju underbar! Hans humor alltså haha, älskar ironi och sarkasm. Wonderful !

Passade två små skitungar hela dagen idag, fast det var faktsikt inte alls jobbigt idag. Berodde nog på att ja hade en bok att sysselsätta mig med tror jag, annars kan dom nämligen vara lite jobbiga barnen med tanke på att dom springer runt här i slottet. Men imorgon ska det bli jävligt skönt att inga barn är hemma förrän tre, kan städa mitt rum. Byta lakan måste jag göra, och ta mig en lång och skön dusch och städa lite annat här omkring som blivit lidande medan jag var hemma. Snart är vecka ett över, då är det bara fem veckor kvar. Och det är väl bara sisådär tre veckor kvar tills jag fyller 20 tror jag. Undrar hur man ska fira den här när ja inte har några vänner direkt? haha, fan va ja isolerar mig lätt asså. Har fan bott här i fem månader typ och har inte en enda egen vän här. Fast har ju inte direkt tid att träffa någon ändå så men, hade ju vart kul att ha någon att gå ut med. Förhoppningsvis kanske Rachel tar ut mig på en pubrunda iaf, hon o hennes vänner är ju jävligt roliga iaf.

20 år, fan då kan man ju gå på systemet själv också. Va lätt allt ska bli då när man ska supa, eller känner för en vin kväll. Då kan man mecka det själv, fast lättast hade det ju absolut varit om man hade haft körkort också för buss är ju otroligt tråkigt, iaf utan musik. Har tråkigt som ni kanske märker eftersom ja babblar på om en massa skit.

anyway, live your dreams and so on.
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0