Måndag 14:e Juni, Shinrone, Birr Co Offaly Ireland

Otroligt vacker solnedgång utanför mitt fönster just nu, och lyssnar på go o härlig musik som får mig att börja fundera. Får det att krypa i fingrarna på mig, vill skriva. Och det här är verkligen bästa platsen att skriva på egentligen, rofyllt, exotiskt och vackert. Men ändå, under fem månader har jag inte kunnat få ihop något mer än några sidor. Jag verkar inte alls vara mottaglig för inspiration just nu, och jag har ingen aning om varför. Det här är ju min enda chans jag har här, i detta huset va fan. Det är precis som med det att jag längtat hem så mycket nu det senaste att jag helt glömt av att njuta av min tid här. För jag har haft det alldeles underbart, och det har inte slutat än. Jag var bara tvungen att påminna mig själv om att jag faktistk haft det otroligt bra här, men sommaren är alltid svår. Då vill man vara hemma och grilla och umgås med vänner. Men va fan det kommer ju också, lite senare bara när jag njutit färdigt av min tid här.

Har kollat en hel del på resor till  Grekland, känner verkligen för att åka dit någon gång i augusti. Två veckor absolut, funderar också egentligen på att istället för att bo på samma hotell i två veckor och bara göra samma sak hela tiden kanske två hotell, en vecka på varje. Kanske en vecka i Rhodos och en på Korfu? Hmm... Det tål ju att tänkas på. Frågan är ju bara om det är någon som vill och kan åka med mig?`Är ju inte så roligt att åka själv direkt, inte för att jag skulle ha några problem med det. Men det är ju roligare att ha någon att dela minnena med. Om ingen vän kan åka med får ja la bjuda med morsan, det hade nog uppskattats. Ska fan kolla vad det kan gå på om man bokar flygresa och hotell för sig, kanske blir billigare, ska ta och kolla upp det iaf.



Det ser väl inte helt värdelöst ut eller?


Ciaooo
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0