for every word that caused you to cry.

Idag har det varit en lång dag, hyfsat bra väder osv så har varit ute med barnen hela dagen. Passar dom själv idag, föräldrarna är i Dublin. Men imorgon kommer dom hem, och ska be om en stor påse chips, choklad och cocacola när dom kommer hem. och ett paket cigg också, det kan behövas.

Den 9:e juli kommer två utav mina gamla klasskamrater till Dublin, då ska jag ta mig en tripp upp till Dublin och träffa dom. Kanske stannar över helgen osv. Kommer bli sjuk roligt, kan bara tänka mig hur kul det kommer bli att se vänner här i Irland som blivit något utav ett hem för mig. Längtar !

Lördag för er där hemma, så ha kul. Drack öl idag iaf, så har fått min del kan man väl säga hahaha. Peace und so weiter.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0