Darling, you are the only exception !

Det är soligt ute, och jag ligger inomhus. Varför kan man ju faktiskt undra då, men det blåser lite för mycket nu på morgonen så det är inte skönt ute. Men igår blev det en hel dag, gjorde lite trädgårsarbete ute i solen. Glömde smörja in mina ben vilket resulterade i att jag brände dom lite, som tur var så var jag ju faktiskt inte helt vit när jag brände mig så det har ju gått över nu. Ibland har man helt enkelt tur.

Imorgon blir det att passa små skitungar, Charlie och Scott. Förhoppningsvis så är det lika bra väder imorgon också så jag kan ta ut dom till gungorna osv så man slipper sitta inne hela tiden. Och på torsdag blir det en slags "möhippa" för Katie. Hon ska gifta sig i Juli, I Grenada Karibien. Tänka sig att gifta sig i Karibien. Måste ju vara hyfsat gött ändå.

Och jag har antagligen bestämt datumet för hemresan, det blir nog runt den 16:e. Tänkte först åka den 14:e för det var billigare, men behövs här till och med den 15:e. Och som tur är att min mamma är så otroligt snäll och hämtar mig i malmö så jag slipper åka tåg ensam i flera timmar. Har tröttnat lite på det.

Och då är frågan vart och vem jag ska åka utomlands med i Augusti? För det ska bli av, så det är bara att anmäla intresse !! haha, för ja ska ta mig fan åka asså. Fast ni är ju så jävla sega på att kommentera, så jag antar att nästa gång ja loggar in här kommer ja inte ha några kommentarer. Tråkigt, men sant.

PEACE
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0