Blood Diamond

Nej ingen sol idag inte, här ösregnar det utanför. Fast jag tycker det känns ganska mysigt, speciellt att ligga inne på sitt rum i sin säng. Omstoppad av täcke och kolla film, älskar såna dagar faktiskt, riktigt mysigt. Det enda som saknas är Cola, chips och dip ! Får försöka njuta av min ensamhet lite mer nu innan familjen kommer hem, har iofs vart ensam här sedan i fredags så ja har ju haft hur mycket tid för mig själv som helst. Men ändå.. Har saknat busungarna iaf ! Ska bli härligt att få krama om dom !

Såg på Blood Diamond för första gången igår, otroligt bra film ! Hemsk men otroligt fin, har bara sett delar av den innan men nu såg ja ta mig fan hela och inte ångrar jag det. Vill se på någon mer bra film, något tips? och kommentera nu då för fan era lata jävlar ;)

Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0