lets delay our misery.

Solen skiner ruskigt bra där ute tycker jag nu, dock blåser det lite för mycket för att det ska vara skönt. Har inte hittat ett ställe där det är lä än så får nöja mig med att vara ute en stund i taget. Idag är de flesta ja känner, eller nej inte riktigt men många är på väg till Vm:et i Uddevalla. Hade ju vart otroligt grymt att vara där med mina vänner och fira min födelsedag bland annat. Men samtidigt så får man ju se det positivt. Dom har as kul iaf oavsett ! Och jag får försöka njuta av mina två sista veckor här på Irland med min nya familj. Kan inte tänka mig riktigt att jag faktiskt ska lämna dom. Det känns sjukt, det känns mer som att ja ska på semester och sen tillbaka hit. Men så blir det ju inte, det kommer en ny au pair hit i september. En svensk en också, och jag kommer antagligen komma hit i september för att fira Harry-John också så kommer få träffa henne. Hoppas hon är grym, så att barnen har underbart roligt med henne. Kan verkligen inte sätta mig in i situationen att jag inte kommer bo här längre, att inte vara en stor del utav barnen, mina älskade syskons liv. Det är vad dom har blivit, som syskon. Och gud vad jag älskar dom. Och om några år kommer jag vara något utav ett gammalt minne, ett kärt gammalt minne men inte mycket mer än det. Men dom kommer alltid finnas med mig, forever and always.

Så nu ska jag njuta av mina sista dagar med min älskade "andra" familj. Och jag ska låta mina tankar på allt där hemma försvinna, för bara denna tid så att jag verkligen kan ta vara på min sista tid. Bort med de deprimerande tankarna osv. Nu ska allt vara positivt, och de vänner som ja har där hemma som tänker på mig och saknar mig. Ni ska veta att jag saknar er så otroligt mycket ! Ni är guldvärda och ni förgyller min dag. Och denna sommaren som är nu, den kommer vara så underbar, för ja kommer spendera den med er ! <3 Ta vara på er, och ni som är på vmet ROCKA FETT och drick bärs för mig med ! Och sisådär vid tolvslaget, tänk lite på mig då, för då fyller jag 20 ! och från och med då kan ja ta mig fan köpa mina egna bärs hörrö, inte dåligt pinkat det hörrni.









Peace my friends
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0