When I've left this country, the others will still be there !

Haft en seg men ganska härlig dag idag ändå. Träffade Erica på dan, kollade film och snackade lite. Har inte träffat henne på evigheter, så det var kul att träffa henne innan jag drar iväg. Skulle egentligen ut idag, men det blev inte något av det. Kom på att det räknas som en söndag idag, så antar att ingenting är öppet. Imorgon blir det iaf att äta grekisk mat, MUMS ! Köpa en mindre bärbar dator, känner att det kan vara skönare att ha en liten med sig när man åker iväg istället för min bamsestora. ÄLskar min dator dock, men föredrar en mindre. Sen på kvällen blir det kanske också några öl på DD med emma kanske, om inte mamma blir alldeles för besviken över att jag lämnar henne.

På fredag blir det att träffa tjejerna i klassen, kanske lite middag, mys och kanske utgång också. :) Kommer bli trevligt, på Lördag blir det nog så att jag är med Emilia, och kanske några fler och käkar lite middag och så med. Ska bli trevligt att umgås med alla människor nu innan jag åker.

Men nu däremot, ska jag ner till Ica för att inhandla onyttigheter. ÄLskar det ! Cola och Cheeszeballs blir det denna gången tror jag bestämt. Får bli film och mys med lillbrorsan tror jag. Så ni får ha det förjävligt hajj

Mims



When everything changes what will you have?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0