Not much to do...

Har inte särskilt mycket att göra för tillfället, Charlie sitter inne i Tv rummet och kollar på en film. Jag sitter i köket just nu, funderar på en kopp te faktiskt. Var precis ute och tog in hästarna eftersom det började regna som fan! Har idag hunnit med ridning, duscha, hänga upp tvätt, vika tvätt och ätit lunch. Ganska händelserik dag faktiskt, hahaha. Händer ju inte så mycket här.

Längtar tills jag kan komma hem och bara umgås med mina vänner för några dagar, och längtar också efter att kunna ta med mig mer kläder hit, känns som att jag inte har någonting med mig ändå hade jag övervikt på väskan. Är väl ridkläderna och allt sånt som tagit mycket plats.

Idag kommer resten av familjen hem från deras skidsemester, ska bli skönt som fan! Får dock passa Charlie själv enda tills dom kommer hem, och deras flyg var försenat plus att det tar två timmar från Dublin hit. Så antar att dom kommer komma ganska sent, kanske vid nio eller nåt sånt. Skönt att ungen älskar att kolla på film iaf, då har man honom sysselsatt.

Nej, nu blir det te och spela lite spel och vänta på att tiden ska gå! herrejösses.
Mims



tycker att jag ser ut som ett busfrö här!

Kommentarer
Postat av: sandie

shit vad jag saknar dig. ikväll hade varit en ypperlig kväll att ses och ta en öl!

2010-01-29 @ 23:51:50
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0